HONDA CL 500
CL500 ΔΩΡΟ STYLE PACK
Όφελος 380€
KANE THN ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΗ
Ενισχύεται η vintage εικόνα της CL500.
Για εσένα που θέλεις πραγματικά να ξεχωρίζεις. Style Pack, το οποίο περιλαμβάνει
- Πλαϊνό κάλυμμα
- Διακοσμητικά τροχών
- Διακοσμητικό εμπρός φαναριού
- Ψηλή σέλα που ενισχύει ακόμα περισσότερο την κληρονομιά και την retro εικόνα της μοτοσυκλέτας σου. Ολα τα αξεσουάρ έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για την CL500.
CL500: A Reflection of You
H ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΣΟΥ
Το 1962 το πρώτο μας street scrambler, το CL72, έκανε το ντεμπούτο του. Καταλάβαμε ότι ήρθε η ώρα να κυκλοφορήσει μια νέα μοτοσυκλέτα, φτιαγμένη για τους δρόμους του σήμερα. Το νέο CL500, με ακατέργαστο στυλ και λεπτομέρεια που έρχεται μόνο με μακρά ιστορία. Με έναν ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα συμβατό με A2 σε ένα στιβαρό συμπαγές πλαίσιο που ζητά να το οδηγήσετε, να το προσαρμόσετε και να το απολαύσετε. Ακριβώς όπως το πρωτότυπο.
ΤWO WHEELS FOR LIFE
Ξεχωρίστε με τον τρόπο που τη θέλετε
Κατασκευάσαμε το CL500, τώρα πρέπει να το κάνετε δικό σας. Και αυτό ξεκινά με το χρώμα. επιλέξτε ανάμεσα σε ζωντανό Candy Orange ή Blue Metallic, υπερσύγχρονο Matte Gunpowder Black ή τραχύ, γήινους τόνους Matte Green. Τι άλλο? Αυτό εξαρτάται από εσάς. Ίσως ξεκινήσετε με την απλή ευχαρίστηση της οδήγησης, της συνάντησης με φίλους, της παρέας και της συζήτησης για τις μοτοσυκλέτες. Θα βρείτε αυτό που χρειάζεστε και θέλετε για το CL500 σας. Θα εξελιχθεί γύρω σας όπως ακριβώς πρέπει και θα γίνει η μοτοσυκλέτα που ονειρεύεστε. Αυτό είναι το να ζεις.
ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Ready to Ride
Το CL500 είναι κατασκευασμένο για να χειρίζεται οτιδήποτε, από χωματόδρομους, λιθόστρωτους και δρόμους της πόλης. Η μεγαλύτερη ανάρτηση για ταξίδια απορροφά τα χτυπήματα και τα ελαστικά με βαθιές αυλακώσεις προσφέρουν εμπιστοσύνη κατά την οδήγηση. Το ύψος του καθίσματος είναι 790 mm και το μεσαίο τμήμα είναι λεπτό, ιδανικό για εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και ευελιξία. Υπάρχει άφθονος χώρο για τα πόδια (ένα ψηλότερο κάθισμα διατίθεται ως προαιρετικό αξεσουάρ) ενώ το κάθισμα του συνεπιβάτη τοποθετείται χαμηλά, για εύκολη πρόσβαση.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ισχυρή ροπή που ισοδυναμεί με άμεση απόκριση γκαζιού
Είτε μόλις ξεκινάτε το ταξίδι σας με τους δύο τροχούς – είτε οδηγείτε εδώ και χρόνια – θα λατρέψετε αυτόν τον κινητήρα. Παράλληλος δικύλινδρος, DOHC 4V και περιστρεφόμενος στρόφαλος 180°, είναι τόσο εύκολος στη χρήση σε χαμηλή ταχύτητα, με ομαλή απόκριση στο γκάζι, εύκολη παροχή ισχύος και ευχάριστο ήχο. Χάρη στην εισαγωγή, την εξάτμιση και το κιβώτιο ταχυτήτων σύμφωνα με τις προδιαγραφές street scrambler, υπάρχει ισχυρή ροπή σε όλη τη διάρκεια του εύρους στροφών – με κορυφή 43,4 Nm @ 6.250 rpm – που ισοδυναμεί με επιτάχυνση, όταν χρειάζεται, που θα απολαύσουν και οι πιο έμπειροι.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Look the Part
Το εμβληματικό μας στυλ ξεκινά με το ρεζερβουάρ καυσίμου 12 λίτρων. Λεία, στρογγυλεμένα και τέλεια σχηματισμένα, με αυθεντικά ελαστικά επιγονατάκια για άνεση. Και ό,τι μπορεί – κινητήρας, πλαίσιο και ανάρτηση – είναι μαυρισμένο για κομψή, μινιμαλιστική εμφανίση. Οι λαστιχένιες γκέτες προστατεύουν τα πόδια του πιρουνιού, όπως την εποχή εκείνη. Τα ψηλό, φαρδύ τιμόνι προσφέρει εξαιρετικό έλεγχο και σύμφωνα με την αληθινή παράδοση της CL, αντικατοπτρίζει τον εμβληματικό σιγαστήρα εξάτμισης υψηλού επιπέδου, με τη χαρακτηριστική θερμική ασπίδα από ανοξείδωτο ατσάλι διάτρητο και την έξοδο διπλού σωλήνα, που κάθεται σωστά.
ΓΙΑ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΕΣ OFF ROAD ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ
Η ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί, 19 μπροστά και 17 πίσω ιντσών, συνδυάζονται με block-pattern ελαστικά. Τα φρένα φέρουν σύστημα ABS ειδικά διαμορφωμένο για εξαιρετική απόδοση σε ποικίλες επιφάνειες, ακόμα και σε ‘χαλαρές’ off-road συνθήκες.
ΧΑΛΑΡΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΕΠΙΠΕΔΗ ΣΕΛΑ
Το ύψος της σέλας στα 790mm προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και άφθονο χώρο για τα πόδια. Το ψηλό τιμόνι, εκτός από ωραία εμφάνιση, έχει και τη σωστή κλίση, ώστε να παρέχει καλύτερο έλεγχο, με τον αναβάτη όρθιο ή καθιστό. Διαθέτει γκριπ που παραπέμπουν σε off-road μοντέλα και εσωτερικά αντίβαρα για μείωση της κόπωσης
FULL LED ΦΩΤΑ
Χαμηλά τοποθετημένος, ο προβολέας διαμέτρου 175mm έχει κλασική μορφή αλλά φιλοξενεί τέσσερις λαμπτήρες LED. Τα μικρά, στρογγυλά φλας LED, 55mm υιοθετούν κλασική εμφάνιση και τοποθετούνται εκατέρωθεν ενός λεπτού, οβάλ πίσω φωτιστικού σώματος LED. Είναι αποδοτικότερα και καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια.
MINIMAL ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ LCD ΟΘΟΝΗ
Ο πίνακας οργάνων με κυκλικό σχήμα φιλοξενεί μία οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο. Η απλή και λιτή απεικόνιση πληροφοριών περιλαμβάνει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, κατανάλωση καυσίμου και ξεχωριστά φλας.
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ
Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, assist-slipper, καθιστά ελαφρύτερη την αίσθηση της μανέτας του συμπλέκτη, μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη και εξομαλύνει τις επιπτώσεις μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα.
ΣΥΜΒΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ Α2
Υγρόψυκτος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 471 κ.εκ. και με μέγιστη ισχύ 46.6 PS (34.3kW) στις 8.500 σαλ. Απολαυστικός, ομαλός στη λειτουργία και εύκολος στη χρήση απευθύνεται σε αναβάτες με μεγάλη αλλά και μικρή εμπειρία οδήγησης.
ΔΕΣ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V 7Ah |
Γωνία κάστερ |
27° |
Ακτίνα στροφής (μ.) |
2.6 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) |
155 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) |
192 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) |
2.175 x 831 x 1.135 |
Ίχνος (χλστ) |
108 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) |
3,61/100 |
Μεταξόνιο (χλστ) |
1485 |
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι |
Ύψος σέλας (χλστ) |
790 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) |
12 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία |
Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης |
10.7:1 |
Τύπος |
Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 2ΕΕΚ, 4-βάλβιδος DOHC, 2-κύλινδρος |
Μίζα |
Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) |
67 x 66.8 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) |
- |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) |
86 |
Κυβισμός (cc) |
471 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές |
34,3(47)/ 8.500 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) |
43,4/6.250 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) |
3.2 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη |
Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης Assisted Slipper Clutch |
Λειτουργία συμπλέκτη |
- |
Τελική Μετάδοση |
Αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων |
6 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης |
Μηχανικό |
Quick Shifter |
- |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System |
- |
Φρένα Εμπρός |
Μονός πλευστός δίσκος 310mm, διπίστονη δαγκάνα |
Φρένα Πίσω |
Μονός δίσκος 240mm, μονοπίστονη δαγκάνα |
Ανάρτηση Εμπρός |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 150mm |
Ανάρτηση Πίσω |
Διπλό αμορτισέρ με ψαλίδι 45mm στρογγυλής διατομής, ρύθμιση προ-φόρτισης 5 σταδίων |
Εμπρός ελαστικό |
R19M |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού |
110/80R19M/C 59H |
Πίσω ελαστικό |
R17M |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού |
150/70R17M/C 69H |
Τροχός Εμπρός |
Χυτό Αλουμίνιο |
Τροχός Πίσω |
Χυτό Αλουμίνιο |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket |
- |
Προβολέας |
LED |
Πίνακας οργάνων |
Όργανα LCD με ταχύμετρο, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού, δείκτης στάθμης καυσίμου και μετρητής κατανάλωσης, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, upshift indicator (ένδειξη αλλαγής σχέσης |
Πίσω φως |
LED |
Φώτα ημέρας |
- |
Φώτα στροφής |
- |
Συνδεσιμότητα |
- |
Πρίζα |
Προαιρετική |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας |
- |
Cruise Control |
- |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης |
NAI |
Ασφάλεια |
HISS |