Πολιτική Επιστοφών

  1. Αρχική
  2. Πολιτική Επιστροφών

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ευχαρίστως θα αντικαταστήσουμε, οποιοδήποτε προϊόν αγοράσατε από e-shop μας και θέλετε να το επιστρέψετε.

Σε περίπτωση που η αποστολή αφορά σε προϊόν ελαττωματικό, το κόστος της επιστροφής και της αντικατάστασης του καλύπτεται από την εταιρεία μας.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση τόσο το κόστος επιστροφής, όσο και το κόστος αποστολής νέου προϊόντος επιβαρύνει τον αγοραστή και θα υπολογιστεί με βάση τις διαστάσεις και το βάρος του συγκεκριμένου προϊόντος.

Για το κόστος αυτό ο αγοραστής θα ενημερωθεί από το αρμόδιο τμήμα παραγγελιών (εφόσον πρώτα επικοινωνήσει τηλεφωνικά στο 690 606 3968 ή με e-mail marketing@promoto.gr και δηλώσει την επιθυμία να επιστρέψει το προϊόν).

 

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει:

  • εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της αντίστοιχης απόδειξης ή τιμολογίου.

  • μέσω ΕΛΤΑ ή μέσω μεταφορικής σε προϊόντα που το μέγεθος ή το βάρος τους δεν επιτρέπει την αποστολή τους με courier.

Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση μαζί με όλα τα παρελκόμενα. Δε θα πρέπει να έχει γίνει χρήση των προϊόντων. Επίσης δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ζελατίνες εάν πρόκειται για κράνος. Επιστροφές που δε πληρούν όλα τα παραπάνω δε θα γίνονται δεκτές.

Η αποστολή των προϊόντων πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με ΕΛΤΑ Courier.

Εντός του δέματος θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη αγοράς, καθώς και ένα χαρτί στο οποίο θα αναγράφονται το ονοματεπώνυμο του πελάτη, η διεύθυνση της αποστολής και το μέγεθος με το οποίο θέλει να πραγματοποιήσει την αλλαγή.

Τα δέματα θα πρέπει να αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:

ΠΡΟΜΟΤΟ ΓΚΙΝΟΣΑΤΗΣ Ε.Π.Ε

Λ.Αμφιθέας 21, Π.Φάληρο

ΤΚ: 17564

Τ: 210-9400123

*Τα παραπάνω ισχύουν για αποστολές εντός Ελλάδος

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αλλαγές προϊόντων που έχουν αποσταλεί εκτός Ελλάδος πραγματοποιούνται μόνο σε περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων και κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος το κόστος επιστροφής και αντικατάστασης καλύπτεται από την εταιρεία μας.

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο marketing@promoto.gr ή στο 2109400123.



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Χρηματικό ποσό επιστρέφεται μόνο κατόπιν συνεννόησης και σε περίπτωση αδυναμίας αντικατάστασης προϊόντος βάση της υπάρχουσας διαθεσιμότητας στην ιστοσελίδα μας.  Για την επιστροφή χρημάτων είναι απαραίτητη η επιστροφή της απόδειξης λιανικής πώλησης. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, το ποσό της επιστροφής συμψηφίζεται με το συνολικό κόστος των μεταφορικών και επιστρέφεται η διαφορά.

Ο πελάτης επιβαρύνεται το κόστος των μεταφορικών εξόδων σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων.

Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο του τμήματος των παραγγελιών για την επιστροφή των χρημάτων (210-9400123). Ο υπεύθυνος έχει τη δυνατότητα έγκρισης της επιστροφής ή άρνησης αυτής σε αιτήματα τα οποία δεν αρμόζουν στα νόμιμα εμπορικά δικαιώματα της εταιρίας μας.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο κατάστημά μας. Για τις τραπεζικές συναλλαγές ενδέχεται να περάσουν έως και 3 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της επιστροφής έως ότου εμφανιστεί το ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Τα τραπεζικά έξοδα για τη μεταφορά των χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο σε ηλεκτρονικές παραγγελίες. Σε περίπτωση αγοράς από τα φυσικά μας καταστήματα υπάρχει δυνατότητα έκδοσης πιστωτικού για επόμενη αγορά.


 

Ιωάννα Μπούση

Υπεύθυνη Marketing & Δημοσίων Σχέσεων Promoto Ginossatis

Mob: 690 606 3968

E-Mail.: marketing@promoto.gr