Honda CB 300R

  1. Αρχική
  2. ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
  3. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
  4. HONDA
  5. Street
  6. Honda CB 300R
Honda CB 300R Street

AΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΡΑ! 

UPGREAT TO ATTITUDE

NEO SPORTS CAFE

ΚΛΑΣΙΚOΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ας το παραδεχτούμε, η μοτοσικλέτα είναι προσωπική υπόθεση. Η μοτοσυκλέτα που οδηγείτε σηματοδοτεί την προσωπικότητά σας. Όλα τα μοντέλα αυτής της σειράς CB δεν είναι απλά retro-vintage μοτοσυκλέτες, αλλά περισσότερο νεοκλασικές, δηλαδή, σύγχρονες μοτοσυκλέτες που συνδυάζουν κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία με μοντέρνες τεχνικές.

Η premium ανάρτηση και τα φρένα εξασφαλίζουν ελαφρύ, σίγουρο χειρισμό που οδηγείται από έναν ζωηρό κινητήρα που ανταμείβει με ροπή και ισχύ. Μην μένεις πίσω.

Απελευθερώσου!

ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ

Τη μινιμαλιστική φιλοσοφία της CB300R υποστηρίζει μία δομή πλαισίου από σωληνωτό και πρεσαριστό ατσάλι, τύπου διαμάντι. Ατσάλινο είναι και το πίσω ψαλίδι.

Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD 41 χλστ. είναι ένα σημαντικό στοιχείο αναβάθμισης για το 22YM. Τη λειτουργία πέδησης διαχειρίζεται, μπροστά, ένας πλευστός δίσκος 296 χλστ. χωρίς έδραση στην πλήμνη του τροχού  με ακτινικά τοποθετημένη τετραπίστονη δαγκάνα της Nissin, και πίσω, ένας δίσκος 220 χλστ. μέσω μονοπίστονης δαγκάνας. Οι δυνάμεις πέδησης ρυθμίζονται από ένα δικάναλο ABS. Το υψηλών προδιαγραφών σύστημα λειτουργεί μέσω μιας μονάδας IMU (Inertial Measurement Unit) ώστε να κατανέμεται με ακρίβεια η ισχύς πέδησης εμπρός, πίσω ανάλογα με τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

Ένα πίσω radial ελαστικό 150/60R-17 συνδυάζεται με radial εμπρός ελαστικό 110/70R-17.

ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ

ΟΥΚ ΕΝ ΤΩ ΠΟΛΛΩ ΤΟ ΕΥ

Συνδυάζοντας έναν εύστροφο, υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 286κ.εκ., με νέο μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και συμμόρφωση με το πρότυπο EURO5 για το 22YM, και επιπλέον τη μοναδική παρουσία μιας γυμνής μοτοσυκλέτας Neo Sports Cafe, η CB300R διαθέτει την τέλεια φόρμουλα για να προσελκύει και να εμπνέει αναβάτες νεαρής ηλικίας.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ

Είναι η υψηλή ποιότητα των λεπτομερειών που κάνουν την διαφορά. Η εξαιρετικά λεπτή LCD οθόνη οργώνων, δίνει άμεσα την απαραίτητη πληροφόρηση. Η σέλα είναι εξαιρετική άνετη και ανθεκτική. Το Mechanical Art είναι η επιθυμία να προβάλλεις την ομορφιά των διαφόρων μηχανικών στοιχείων στα οποία η Honda ανέκαθεν έδινε μεγάλη σημασία. Το CB300R αποπνέει μία ιδιαίτερη γοητεία.

 
ABS ΜΕΣΩ MΟΝΑΔΑΣ MΕΤΡΗΣΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ

Οι δυνάμεις πέδησης ρυθμίζονται από ένα δικάναλο ABS. Το υψηλών προδιαγραφών σύστημα λειτουργεί μέσω μιας μονάδας IMU (Inertial Measurement Unit) ώστε να κατανέμεται με ακρίβεια η ισχύς πέδησης εμπρός, πίσω ανάλογα με τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

FULL LED ΦΩΤΙΣΜΟΣ

Ο full LED φωτισμός, συμπεριλαμβανομένων των φλας, προσδίδει μία premium αίσθηση και συνεισφέρει στη συγκέντρωση των πληροφοριών και ενδείξεων στο κέντρο. Ο προβολέας χρησιμοποιεί δύο χαρακτηριστικές φωτεινές ράβδους, την πάνω για τη μεσαία σκάλα και την κάτω για τη μεγάλη σκάλα, ενώ το πίσω φως είναι εξαιρετικά λεπτό.

NEO SPORTS CAFÉ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ

Μοναδικό στυλ στους δρόμους των Ευρωπαϊκών πόλεων με μία μινιμαλιστική φιλοσοφία που μόνο απαρατήρητη δεν περνά. Διαθέτει τη μηχανολογική υπεροχή, τη σχεδιαστική φιλοσοφία, τον premium εξοπλισμό και την υψηλή ποιότητα κατασκευής μιας Honda. Ένα ατσάλινο τιμόνι τύπου fat bar, αναβαθμισμένη οθόνη οργάνων LCD και full LED φωτισμός αποπνέουν μία αίσθηση ποιότητας που καθιστά τον ιδιοκτήτη ακόμα πιο περήφανο.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΠΝΕΕΙ

Ο συμπαγής, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας είναι ένα μικρό κόσμημα. Ανεβάζει στροφές ανεβαίνει και η αδρεναλίνη. Η μέγιστη ισχύς των 31 PS αποδίδεται στις 9.000 σαλ., ενώ η μέγιστη ροπή των 27,5 Nm αντίστοιχα στις 7.750 σ.ά.λ. Νέος για το 22YM, ένας μονόδρομος συμπλέκτης υποβοήθησης,ολίσθησης διαχειρίζεταιι τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα γρήγορα κατεβάσματα και το απότομο φρενάρισμα. Το 6τάχυτο κιβώτιο προσφέρει ομοιόμορφη κλιμάκωση σχέσεων για ισχυρή επιτάχυνση.

ΝΕΟ ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ SHOWA SEPARATE FUNCTION BIG PISTON

Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Big Piston, SFF-BP, USD 41 χλστ. είναι ένα σημαντικό στοιχείο αναβάθμισης. Αυξάνεται η απόδοση του συστήματος και μειώνεται το βάρος. Ο συνδυασμός τους με ένα μεγαλύτερο έμβολο έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη απόσβεση ανωμαλιών, καθώς και βελτιωμένη αίσθηση και έλεγχο.

ΟΘΟΝΗ ΟΡΓΑΝΩΝ LCD ΜΕ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΚΙΒΩΤΙΟΥ

Ένας λεπτός, πλήρης πίνακας οργάνων LCD περιλαμβάνει ταχύμετρο, στροφόμετρο και δείκτη καυσίμου, ενώ η ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου υιοθετεί δική της πιο ευδιάκριτη σχεδίαση για το 22YM.

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΩΤΟΣ

Τι άλλο χρειάζεστε; Για την ώρα, τίποτα περισσότερο.

Το CB300R σας ανταποκρίνεται σε κάθε εντολή με ακρίβεια χειρουργού. Αντιδρά άμεσα στην κάθε σου σκέψη. Ο ήχος εξάτμισης συναρπάζει καθώς ανοίγεις το γκάζι, εξερευνώντας την επιτάχυνση του κινητήρα, ενώ το ελαφρύ πλαίσιο έχει σαν αποτέλεσμα τον πλήρη έλεγχο και μεγαλύτερη ευελιξία. Αυτό είναι οδήγηση!

 

ΚΛΑΣΙΚOΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ας το παραδεχτούμε, η μοτοσικλέτα είναι προσωπική υπόθεση. Η μοτοσυκλέτα που οδηγείτε σηματοδοτεί την προσωπικότητά σας. Όλα τα μοντέλα αυτής της σειράς CB δεν είναι απλά retro-vintage μοτοσυκλέτες, αλλά περισσότερο νεοκλασικές, δηλαδή, σύγχρονες μοτοσυκλέτες που συνδυάζουν κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία με μοντέρνες τεχνικές.

Η premium ανάρτηση και τα φρένα εξασφαλίζουν ελαφρύ, σίγουρο χειρισμό που οδηγείται από έναν ζωηρό κινητήρα που ανταμείβει με ροπή και ισχύ. Μην μένεις πίσω. Απελευθερώσου!

 

ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ

Τη μινιμαλιστική φιλοσοφία της CB300R υποστηρίζει μία δομή πλαισίου από σωληνωτό και πρεσαριστό ατσάλι, τύπου διαμάντι. Ατσάλινο είναι και το πίσω ψαλίδι.

Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD 41 χλστ. είναι ένα σημαντικό στοιχείο αναβάθμισης για το 22YM. Τη λειτουργία πέδησης διαχειρίζεται, μπροστά, ένας πλευστός δίσκος 296 χλστ. χωρίς έδραση στην πλήμνη του τροχού  με ακτινικά τοποθετημένη τετραπίστονη δαγκάνα της Nissin, και πίσω, ένας δίσκος 220 χλστ. μέσω μονοπίστονης δαγκάνας. Οι δυνάμεις πέδησης ρυθμίζονται από ένα δικάναλο ABS. Το υψηλών προδιαγραφών σύστημα λειτουργεί μέσω μιας μονάδας IMU (Inertial Measurement Unit) ώστε να κατανέμεται με ακρίβεια η ισχύς πέδησης εμπρός, πίσω ανάλογα με τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

Ένα πίσω radial ελαστικό 150/60R-17 συνδυάζεται με radial εμπρός ελαστικό 110/70R-17.

ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

ΟΥΚ ΕΝ ΤΩ ΠΟΛΛΩ ΤΟ ΕΥ

Συνδυάζοντας έναν εύστροφο, υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 286κ.εκ., με νέο μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και συμμόρφωση με το πρότυπο EURO5 για το 22YM, και επιπλέον τη μοναδική παρουσία μιας γυμνής μοτοσυκλέτας Neo Sports Cafe, η CB300R διαθέτει την τέλεια φόρμουλα για να προσελκύει και να εμπνέει αναβάτες νεαρής ηλικίας.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ

Είναι η υψηλή ποιότητα των λεπτομερειών που κάνουν την διαφορά. Η εξαιρετικά λεπτή LCD οθόνη οργώνων, δίνει άμεσα την απαραίτητη πληροφόρηση. Η σέλα είναι εξαιρετική άνετη και ανθεκτική. Το Mechanical Art είναι η επιθυμία να προβάλλεις την ομορφιά των διαφόρων μηχανικών στοιχείων στα οποία η Honda ανέκαθεν έδινε μεγάλη σημασία. Το CB300R αποπνέει μία ιδιαίτερη γοητεία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας

12V

Γωνία κάστερ

28°

Ακτίνα στροφής (μ.)

-

Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά)

136

Βάρος πλήρως υγρών (κιλά)

190

Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ)

2.188 x 820 x 1.094

Ίχνος (χλστ)

110

Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ)

3,84 / 100

Μεταξόνιο (χλστ)

1488

Τύπος πλαισίου

Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι

Ύψος σέλας (χλστ)

690

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)

11,2

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία

Ηλ. ψεκασμός PGM-FI

Σχέση συμπίεσης

10,7:1

Τύπος

Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 2ΕΕΚ, 4-βάλβιδος, 2-κύλινδρος

Μίζα

Ηλεκτρική

Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ)

67 x 66,8

Διάμετρος γκαζιού (χλστ)

-

Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ)

86

Κυβισμός (cc)

471

Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές

34 (47) / 8.500

Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές)

43,3 / 6.000

Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα)

3,2

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός, πολύδισκος

Λειτουργία συμπλέκτη

-

Τελική Μετάδοση

Αλυσίδα

Κιβώτιο ταχυτήτων

6 ταχύτητες

Τύπος μετάδοσης

Μηχανικό

Quick Shifter

-

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System

-

Φρένα Εμπρός

Δίσκος 296 χιλστ. με δαγκάνα 2 εμβόλων

Φρένα Πίσω

Δίσκος 240 χιλστ. με δαγκάνα 1 εμβόλο

Ανάρτηση Εμπρός

Tηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλστ. (ρυθμιζόμενο)

Ανάρτηση Πίσω

Showa με Pro-Link (ρυθμιζόμενο)

Εμπρός ελαστικό

-

Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού

130/90-16M/C 67H

Πίσω ελαστικό

-

Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού

150/80M/C 71h

Τροχός Εμπρός

16M/C x MT3.00

Τροχός Πίσω

16M/C x MT3.00

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket

-

Προβολέας

Λαμπτήρας 55W

Πίνακας οργάνων

Ψηφιακός πίνακας οργάνων

Πίσω φως

Λαμπτήρας 8,3W

Φώτα ημέρας

-

Φώτα στροφής

-

Συνδεσιμότητα

-

Πρίζα

-

Αυτόματη απενεργοποίηση φλας

-

Cruise Control

-

Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης

-

Ασφάλεια

-

 

 

 

  • Κατασκευαστής: Honda
  • Κωδικός Προϊόντος: Honda CB 300R
  • Διαθεσιμότητα: Προπαραγγελία
  • 6.900,00€
  • Χωρίς ΦΠΑ: 5.564,52€

Διαθέσιμες Επιλογές

Ετικέτες: Honda, 300R, Street