Honda CBR 1000RR-R
CBR 1000RR-RFIREBLADE: Born to race
Το CBR1000RR-R Fireblade SP είναι κατασκευασμένο για την πίστα. Εδώ ανήκει. Ξεκινά από το ίδιο pit lane με το στάνταρ Fireblade, αλλά η πλήρης ανάρτηση Öhlins Smart Electronic Control (S-EC), ο κεντρικός κύλινδρος Brembo, ο μοχλός φρένων, οι μπροστινές και πίσω δαγκάνες και η στάνταρ εφαρμογή γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων το ξεχωρίζουν.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ OHLINS ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ
OBTi Management για την τέλεια ρύθμιση
Χρησιμοποιώντας ξεχωριστά κυκλώματα συμπίεσης, επαναφοράς και βηματικούς κινητήρες για τη ρύθμιση της απόσβεσης, τα πιρούνια Öhlins S-EC 43 mm NPX USD έχουν αναπτυχθεί για αγωνιστική χρήση για να προσφέρουν ακριβή αντίδραση και κράτημα στο μπροστινό ελαστικό. Το αποτέλεσμα? Τεράστια αυτοπεποίθηση για ταχύτερους γύρους. Το μπροστινό αμορτισέρ συνδυάζεται με ένα πίσω αμορτισέρ Öhlins TT36 S-EC. Για να έχετε μέγιστο έλεγχο – και επειδή οι συνθήκες αλλάζουν πολύ γρήγορα στην πορεία – μπορείτε να εργαστείτε από την προεπιλεγμένη ρύθμιση Öhlins Objective Tuning Base (OBTi) με 3, άμεσα επιλέξιμες προκαθορισμένες λειτουργίες για να αλλάξετε πλήρως τη ρύθμιση, επιτρέποντας μειωμένο φορτίο καυσίμου, φθορά ελαστικών ή συνθήκες πίστας.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Περρισσότερη επιτάγχυνση στις χαμηλές και μεσσαίες στροφές
Παράγοντας 160 kW στις 14.500 σ.α.λ., ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας μοιράζεται την ίδια τεχνολογία με το αγωνιστικό RC213V – με ράβδους τιτανίου, καθώς και σφυρήλατα έμβολα αλουμινίου. Οι νέες ενημερώσεις περιλαμβάνουν πίσω γρανάζι 43 δοντιών και βελτιστοποίηση των χωνίων του κιβωτίου αέρα, των θυρών εισόδου και της εξάτμισης 4-2-1. Έτσι, παράλληλα με την τεράστια ισχύ αιχμής στις υψηλές στροφές, έχετε τώρα πολύ περισσότερη επιτάχυνση χαμηλής και μεσαίας εμβέλειας για να οδηγείτε ακόμα πιο γρήγορα στις στροφές. Ένα ενημερωμένο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων προσφέρει πιο ομαλές, πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων για ακόμα πιο γρήγορους χρόνους.
ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Το FIREBLADE SP σε βοηθάει να πας πιο γρήγορα
Μπορείτε να διαχειριστείτε κάθε λεπτομέρεια της απόδοσης του κινητήρα του Fireblade SP. Τρεις προεπιλεγμένες λειτουργίες οδήγησης προσφέρουν βασικές ρυθμίσεις και μέσω της οθόνης TFT 5 ιντσών, μπορείτε να προσαρμόσετε την ισχύ του κινητήρα, το φρενάρισμα του κινητήρα και τον έλεγχο πρόσφυσης. Για να σας βοηθήσουμε να βγείτε πιο γρήγορα στις στροφές, χρησιμοποιήσαμε σχόλια από τους αναβάτες μας HRC για να ενημερώσουμε το Honda Selectable Torque Control 9 επιπέδων. Είναι πιο ομαλό, ανταποκρίνεται περισσότερο στην είσοδο του γκαζιού και κάνει καλή χρήση της εξαιρετικά χαμηλής και μεσαίας επιτάχυνσης του κινητήρα. Μειώσαμε το φορτίο του ελατηρίου επιστροφής Throttle By Wire (TBW) για να προσφέρουμε ακόμη μεγαλύτερη γραμμικότητα.
ΦΡΕΝΑ BREMBO ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
Οι άκαμπτες δαγκάνες φρένων με ακτινική βάση τεσσάρων εμβόλων μονομπλόκ Brembo Stylema χρησιμοποιούν λιγότερο όγκο υγρού για πιο άμεση αντίδραση. Λειτουργούν με τη μανέτα του φρένου Brembo και τον κύριο κύλινδρo και εξασφαλίζουν τεράστια ισχύ πέδησης. Η πίσω δαγκάνα φρένων Brembo είναι το ίδιο σχέδιο που χρησιμοποιεί το RC213V. Δύο λειτουργίες ABS σάς δίνουν δυνατότητα επιλογής επιδόσεων: το SPORTS είναι για την οδήγηση στο δρόμο, ενώ το TRACK αυξάνει τη δύναμη πέδησης για πολύ υψηλότερες ταχύτητες πίστας. Η δύναμη πέδησης ελέγχεται επίσης σε σχέση με τη γωνία κλίσης, ενώ το Rear Lift Control διατηρεί σταθερότητα προς τα εμπρός – ώστε να μπορείτε να συγκεντρωθείτε στο να μπείτε και να βγείτε πιο γρήγορα από μια στροφή.
ΕΝΑΣ ΣΤΟΧΟΣ
Ο τέλειος γύρος
Υπάρχουν δύο που εμπλέκονται σε αυτή την επιδίωξη…Εσύ και η μοτοσυκλέτα σου. Έχεις κάνει εξάσκηση, έχεις μάθει την κάθε στροφή και έχεις σχεδιάσει τις ιδανικές γραμμές στην κάθε στροφή. Ο κινητήρας προσφέρει την απόδοση που χρειάζεσαι, τη στιγμή που τη χρειάζεστε, ενώ το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά παράγουν την επιθυμητή πρόσφυση. Η ταχύτητα και η αυτοπεποίθηση χειρισμού που προσφέρει η αεροδυναμική του CBR1000 είναι εκπληκτική. Εσύ και το CBR1000 γίνεστε ένα…ακριβώς εκεί που ανήκετε. Στην πίστα!
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12-2.3Ah HJ12L(Li-ion) |
Γωνία κάστερ |
23°56’ |
Ακτίνα στροφής (μ.) |
1,02 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) |
130 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) |
200 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) |
2100 x 740 x 1140 |
Ίχνος (χλστ) |
100,8 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) |
6,7/100 |
Μεταξόνιο (χλστ) |
1450 |
Τύπος πλαισίου |
Αλουμινένιο διπλής δοκού |
Ύψος σέλας (χλστ) |
830 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) |
16,5 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία |
Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης |
13.6:1 |
Τύπος |
Υγρόψυκτος, τετράχρονος 16-βάλβιδος εν σειρά DOHC |
Μίζα |
Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) |
81 x 48,5 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) |
52 |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) |
155 |
Κυβισμός (cc) |
1000 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές |
160 (217,5)/14000 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) |
113/12.000 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) |
4 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη |
Υγρός πολύδισκος υδραυλικός |
Λειτουργία συμπλέκτη |
Ντίζα |
Τελική Μετάδοση |
O-ring αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων |
6 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης |
Μηχανικό |
Quick Shifter |
Προαιρετικό |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System |
2κάναλο |
Φρένα Εμπρός |
Δίσκοι 330mm με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin |
Φρένα Πίσω |
Δίσκος 220mm με διπίστονη δαγκάνα της Brembo |
Ανάρτηση Εμπρός |
Τηλεσκοπικό πιρούνι BPF 43mm της SHOWA με ρύθμιση προ-φόρτισης, συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 120mm |
Ανάρτηση Πίσω |
Αμορτισέρ BFRC-Lite της SHOWA με μοχλικό Pro-Link στο ψαλίδι, ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς σε άπειρες θέσεις, διαδρομή 143mm |
Εμπρός ελαστικό |
120/70ZR17M/C Pirelli Diablo Supercorsa SP V3/Bridgestone RS11 |
Πίσω ελαστικό |
180/55ZR17M/C Pirelli Diablo Supercorsa SP V3/Bridgestone RS11 |
Τροχός Εμπρός |
17M/CxMT3.50 |
Τροχός Πίσω |
17M/CxMT5.50 |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket |
Προαιρετικό (USB) |
Προβολέας |
LED |
Πίνακας οργάνων |
TFT-LCD |
Πίσω φως |
LED |
Φώτα ημέρας |
- |
Φώτα στροφής |
- |
Συνδεσιμότητα |
- |
Πρίζα |
Προαιρετικό |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας |
ΝΑΙ |
Cruise Control |
- |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης |
ΝΑΙ |
Ασφάλεια |
Honda Smart Key + Προαιρετικός συναγερμός |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά |
- |