HONDA MONKEY 125
MONKEY 125: An Icon Reimagined
Το αρχικό Monkey ήταν ένα ICON της δεκαετίας του '60. Ήταν το δίτροχο μηχάνημα που φαινόταν και τίποτα δεν έχει αλλάξει. Το μοντέλο του 2023 αποτελεί φόρο τιμής στο αυθεντικό με ένα νέο καρό κάθισμα και δίχρωμο ασημί μεταλλικό ρεζερβουάρ καυσίμου, η τελευταία πινελιά είναι το ταιριαστό χρωματικό κόκκινο νεφέλωμα μαργαριταριού για να σας δώσει μια πραγματική νοσταλγική αίσθηση.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σκληρή κατασκευή με μονοκάναλο ABS
Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς του Monkey έχει εξελιχθεί για βέλτιστη ισορροπία. Το ανεστραμμένο (USD) πιρούνι έχει διαδρομή 100mm και φέρει προηγμένο φινίρισμα Alumite. Τα δύο αμορτισέρ διαθέτουν ελατήρια δύο σταδίων και αναβαθμισμένα ελαστικά τερματισμού συμπίεσης της ανάρτησης για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης σε δρόμους με ανωμαλίες και μειωμένη πιθανότητα τερματισμού. Έχουν διαδρομή 102mm, ενώ η μέγιστη απόσταση από το έδαφος είναι 175mm. Φαρδιά ελαστικά 12 ιντσών με πέλμα ‘block pattern’ προσφέρουν άνεση στο ταξίδι με διαστάσεις.Ένας μονός εμπρός δίσκος 220mm και ένας πίσω 190mm παρέχουν αξιόπιστο φρενάρισμα το οποίο διαχειρίζεται σύστημα ABS ελεγχόμενο μέσω μονάδας μέτρησης αδράνειας (Inertial Measurement Unit – IMU). Φαρδιά ελαστικά 12 ιντσών με πέλμα ‘block pattern’ προσφέρουν άνεση στο ταξίδι με διαστάσεις 120/80-12 65J μπροστά και 130/80-12 69J πίσω.
ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΚΙΒΩΤΙΟ 5 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Ευέλικτος κινητήρας 125cc.
Το Monkey έχει ένα νέο, διβάλβιδο αερόψυκτο κινητήρα 124cc SOHC, προερχόμενο από το MSX Grom. Η μέγιστη ισχύς 6,9kW (9,4 Ps) αποδίδεται στις 6.750rpm και η μέγιστη ροπή 11Nm @ 5.500rpm. Η οδήγηση ενός Monkey γίνεται ακόμα πιο απολαυστική.Το νέο κιβώτιο 5-σχέσεων, διευρύνει την κλιμάκωση με στόχο τις επιδόσεις και την άνεση στις μεγαλύτερες διαδρομές. Η τελική ταχύτητα είναι 91km/h. Η μηχανική λειτουργία του συμπλέκτη παραπέμπει σε μεγάλη μοτοσικλέτα, ενώ οι τροχοί των 12 ιντσών αυξάνουν την ευελιξία εντός πόλης. Ο κινητήρας επίσης είναι ιδιαίτερα οικονομικός, αφού καταναλώνει 1.5 L/100km (WMTC mode).
FUNKY ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ FUNKY ΧΡΩΜΑΤΑ
Μεγάλη χρωματική ποικιλία.
Οι πιο μεγάλοι αναβάτες ταξιδεύουν στο χρόνο και τη δεκαετία του 1970, αναπολώντας την πρώτη αίσθηση ελευθερίας που βίωσαν από μία μοτοσικλέτα, ενώ οι νέοι αναβάτες, εκτιμώντας ήδη οτιδήποτε ρετρό, αποκτούν κάτι που ξεφεύγει από το συμβατικό και τους κάνει να ξεχωρίζουν στα μάτια των φίλων τους. Για το 2022, μια κομψή ατσάλινη σωληνωτή σχάρα, κατάλληλη για βαρύτερα φορτία έως 3.0kg, είναι στάνταρ εξοπλισμός. Το γυαλιστερό ρεζερβουάρ 5,6L, βαμμένο στην ίδια απόχρωση με το πλαίσιο, το ψαλίδι και τα πίσω αμορτισέρ, φέρει με υπερηφάνεια ένα ιστορικό 3-D Classic Wing λογότυπο της Honda. Διατίθεται σε τρία χρώματα: Pearl Glittering Blue, Banana Yellow, Pearl Nebula Red.
ΨΗΦΙΑΚΑ FULL LCD ΟΡΓΑΝΑ
LED ΦΩΤΙΣΜΟΣ
Η σύγχρονη τεχνολογία δίνει το παρών στην κλασική εμφάνιση, ένα ψηφιακό full-LCD στρογγυλό όργανο περιλαμβάνει ταχύμετρο, ολικό και μερικό χιλιομετρητή και δείκτη στάθμης καυσίμου έξι σταδίων. Όλα τα φώτα είναι LED και το κλειδί κυματοειδούς σχήματος, φέρει το έμβλημα Classic Wing, επιπλέον περιλαμβάνει σύστημα ‘απάντησης’ με τα φώτα να αναβοσβήνουν πιέζοντας ένα μπουτόν για εύκολο εντοπισμό σε πολυσύχναστα πάρκινγκ.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V-3.5AH |
Γωνία κάστερ |
25° |
Ακτίνα στροφής (μ.) |
1,9 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) |
175 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) |
104 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) |
1.710 x 755 x 1.029 |
Ίχνος (χλστ) |
82 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) |
1,5/100 (WMTC) |
Μεταξόνιο (χλστ) |
1145 |
Τύπος πλαισίου |
Aτσάλινο τύπου "ραχοκοκκαλιά" |
Ύψος σέλας (χλστ) |
775 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) |
5,6 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία |
Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης |
10:01:00 πμ |
Τύπος |
Αερόψυκτος SOHC, 4-χρονος 2-βάλβιδος |
Μίζα |
Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) |
50 ? 63,1 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) |
- |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) |
35 |
Κυβισμός (cc) |
124 cc |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές |
6,9 (9,4)/6.750 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) |
11/5.500 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) |
1,1 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη |
Yρός, πολύδισκος |
Λειτουργία συμπλέκτη |
- |
Τελική Μετάδοση |
Αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων |
5 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης |
Χειροκίνητο |
Quick Shifter |
- |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System |
IMU ABS |
Φρένα Εμπρός |
Μονός υδραυλικός δίσκος 220 mm με ABS που λειτουργεί μέσω μονάδας μέτρησης αδράνειας (Inertial Measurement Unit – IMU |
Φρένα Πίσω |
Μονός υδραυλικός δίσκος 190mm |
Ανάρτηση Εμπρός |
Ανεστραμμένο (USD) πιρούνι, διαδρομή 100mm |
Ανάρτηση Πίσω |
Δύο αμορτισέρ, διαδρομή 102mm |
Εμπρός ελαστικό |
- |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού |
120/80-12M/C 65J |
Πίσω ελαστικό |
- |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού |
130/80-12M/C 69J |
Τροχός Εμπρός |
Χυτή αλουμινένια με 10 μπράτσα |
Τροχός Πίσω |
Χυτή αλουμινένια με 10 μπράτσα |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket |
- |
Προβολέας |
LED |
Πίνακας οργάνων |
LCD |
Πίσω φως |
LED |
Φώτα ημέρας |
- |
Φώτα στροφής |
- |
Συνδεσιμότητα |
- |
Πρίζα |
- |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας |
- |
Cruise Control |
- |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης |
- |
Ασφάλεια |
- |